Direktlänk till inlägg 30 juni 2015

Nej, nej, NEJ!! Avskyr dessa vaken nätter!

Av Marie - 30 juni 2015 03:13

Hejsan....där ute i natten...Här ligger jag i sängen och kan FAN inte sova...eller rättare sagt jag tog mina sömnhormoner (Circadin) i vanlig tid me  det tog ovanligt lång tid för dom att verka denna gång...men efter att par timmar lyckas jag slumra till..bara för att vakna en kort stund efter och känna mig pigg och "utvilad" WTF!! Det kommer att vara en intressant dag imorgon... visserligen är jag van att inte få så mycket sömn men ändå...jag hoppas på sol och värme imorgon igen. Älskar verkligen sommaren!! Älskar verkligen värmen!! För mig är det livet..äntligen börjar jag kunna funka igen när det är som varma är jag som mest energisk..det gör mindre ont och jag har som mest energi under soliga varma dagar!! Kan inte sitta still bara spritter i kroppen! Att sitta stilla och sola sådär som många verkar kunna göra det kan inte jag...då måste jag tvinga mig...ha musik  i öronen och dagdrömma mig bort...och i bästa fall lyckas jag på nått magiskt sätt sitta i 1 timme....helst vill jag dona och greja  Nu ska jag försöka sova igen...hoppas de går!! Annars tar jag nog mig en cykel tur..trist att vara hemma och uppe helt själv... 

Hare gott så länge så hörs vi snart igen! Xoxo


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 8 juli 2015 20:15

I dag har man gymmat för första gången! Så underbart gött kan jag tala om...imorgon ska vi dit och träna igen! Fan värt alla pengar i världen...måste börja komma i form så kroppen kanske håller sig friskare och kanske minde med denna värk som jag h...

Av Marie - 8 juli 2015 09:00

I dag ska jag och min bästa vän Maria testa att börja gymma...det ska bli intressant och roligt att pröva på jag hoppas att det ska vara nått som jag gillar för jag måste börja ta hand om min kropp bättre vill inte ha en till Vinter som i fjol när ja...

Av Marie - 23 juni 2015 23:38

I haven't wrote anything for quite a while now...more like 3 years....shame om me!! But now I'm back!! With a lot of news good and bad! But today I'm just letting you know that I'm back...back in business..lol Hope you have a awesome day/evening/nigh...

Av Marie - 6 februari 2012 14:19

            

Av Marie - 4 februari 2012 09:55

Är det nån gång man ska åka på magsjuka så är det när man är gravid......N O T!!! Senaste gången ja hade magsjuka var för 9 år sen när ja var hörgravid med Micka...och en gång till bara nån månad efter att han var född....                 Ärligt ja...

Presentation


I'm a mother of four awesome kids in the age of 13, 12, 7 and 3, two girls and two boys.
I myself is 33 here in sep.
I'm married seen two years back...
I got my ADHD diagnos in the spring at 2009 it been a journey that's not over yet..I still learning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards