Alla inlägg under februari 2011

Av Marie - 25 februari 2011 06:57

Sebastian och jag var uppe halv 6 idag...vi är lite som helan å halvan nu typ...han super pigg, go å glad medans jag e trötter...jag är inte direkt sur men inte heller glad......ÄN har inte hunnit vakna till än känns det som men vad gör det snart är man igång...Funderar på vad man ska göra idag...ut i skogen skulle jag tro att det blir igen..men jag hoppas oxå att man ska kunna ta en promis ilag med Ann-Sofie om hon inte jobbar förstårs...det återstår att se  


Sitter oxå å tänker på mina stora barn på hur mycket jag saknar och längtar efter dom...tur att dom har lov nu snart  

Nu ska jag ta å leka lite med Bassas han dra i mig så det så  

Av Marie - 24 februari 2011 10:02

Hehe funderar på att städa lite....får se hur långt jag hinner å orkar för som vanligt är energinivån nere i botten..men raring kommer strax me lite energidryck åt mig så ja lär väl ta mig igenom denna dag oxå  

Fastjag borde fundera ut något annat jag kan få energi på är ju inte helt nyttigt att dricka energidrycker hela dagarna.....men va fan ska man göra....


Åter till dagens måsten....Städa och tvätta kläder är ett STORT måste nu!!! Jag återkommer lite senare så får vi se hur mycket jag hunnit och orkat göra  




Jamen då så...det var ju meningen att jag skulle städa idag men det sket sig totalt...isället for vi till skogen och hämtade hem lite ved...fint väder fast de blåste ganska kallt...nog om det..när vi var nästan klar fick man ett astma anfall..så slut vart man ja ja jag vet dålig kondis har man nog   men roligt å skönt vart det för de... sen har jag legat å vilat mig fast inte bara jag Bassas var helt slut..sov nästan i två timmar tror jag  

Och om jag är bra i ryggen i morrn ska vi ut i skogen igen...fasiken vilken kondis man kommer ha till sommarn om man ska hålla på å ränna runt i skogen hela dagarna  



Något annat jag vill berätta om är att jag är GRYMT stolt över min mamma nu som idag har gått på första mötet för att bli fri från spriten!!!! Glädjen är så stor just nu den går inte att beskriva riktigt  det är visseligen bara första mötet för henne men det är nog det största steget för henne att ta oxå....trodde aldrig jag skulle få säga detta men min mamma rockar just nu   mitt i allt elände som tränger lite solsken in  


Med elände menar jag med att min morbror är sjuk å fått lov att åka in på KS igen   Vi håller tummarna för att han blir bättre snart tycker att han haft ett tillräckligt helvete i höstas...när han åkte in med tror det var akut njur och leversvikt....han var sjukt nära att stryka med då  

Han är ingen som jag tyckt om vidare bra tidigare men vid speciella tillfällen hamnar man vid vägskäl där man får lov att välja....och jag valde utan att fundera på att stötta honom och slänga allt groll åt sidan!

Min bror, hans fru, mamma och min moster ska fara ner till honom till helgen å hälsa på han.synd bara att man själv inte kunde haka på men mamma får hälsa till han istället...jag hoppas och ber att han snart ska bli frisk igen!!!


OJ jag fick lite skrivet idag ändå...lite förvånande faktiskt   men gött vare!



Av Marie - 23 februari 2011 21:31

Lite osäker om detta är något för mig men jag ska ge det en chans iallafall  


Jag kommer blogga om min vardag, mina tankar kanske att någon bild å lite pyssel smyger sig in med...men mest ska detta fungera som en ventil åt mig...men sen får vi väl se hur allt går....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I'm a mother of four awesome kids in the age of 13, 12, 7 and 3, two girls and two boys.
I myself is 33 here in sep.
I'm married seen two years back...
I got my ADHD diagnos in the spring at 2009 it been a journey that's not over yet..I still learning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards