Alla inlägg under juni 2011

Av Marie - 29 juni 2011 13:33

  Matte har av misstag tagit fel påse trodde dom var på litern men nej nej....sammanlagt vart det över 7kg.......men nu i efter hand tror jag det inte var nått misstag...dom ser för nöjda ut  

Av Marie - 17 juni 2011 13:14

Märker att jag e grymt dålig på att uppdatera här men men...sånt e livet..


Idag mår jag något bättre fått lite gjort cyklat en tur med Basse, Johanna å Embla(Johannas bästa kompis) fått mig en kopp kaffe å gokaka hos Maria...ätit lunch tömt å fyllt maskinen, kört igång en tvätt kläder och vikt den tvätt jag tog upp tidigare idag....pluss att samtliga barn har duschat.....ganska nöjd med mig själv idag ! Hinner jag mer är det bara en massa pluss 


Jo något jag hoppas jag hinner med är att få med Maria på en promis skulle va skönt å roligt!


Nu ska jag fortsätta med mitt plockande ha en underbar dag!




Av Marie - 9 juni 2011 10:32

I dag håller basse och jag på att städa lite så det inte är ett kaos när vi kommer hem igen...det kanske kommer att vara lite stökigt men inte ett kaos 

Vi ska nämligen åka till härjedalen för skolavslutning på dom stora barnen....för stora är dom Johanna börjar trean till hösten och Mikael börjar tvåan....Super stolt är jag...som dom kämpar.....


Nu snart kommer Matte hem på lunch sen ska han jobba ett par timmar till sen ikväll ska vi sätta oss i bilen mot vemdalen.....men på söndag är vi hemma igen 


Nä nu hinner jag inte sitta här längre...ha en underbar dag lika så på skolavslutningen  


Av Marie - 6 juni 2011 20:10

  första bilden

  andra bilden....lätt frustrerad...

  tredje bilden känns lite bättre....

  sista bilden....kanske den kan bli andvändbar...men bara kanske..

Presentation


I'm a mother of four awesome kids in the age of 13, 12, 7 and 3, two girls and two boys.
I myself is 33 here in sep.
I'm married seen two years back...
I got my ADHD diagnos in the spring at 2009 it been a journey that's not over yet..I still learning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards