Alla inlägg under april 2011

Av Marie - 30 april 2011 22:08

Jamen dåså om nån timme är det en ny dag och en ny månad...jihoo eller not! Kunde jag välja så skulle jag hoppa över maj månad helt en jävla skit månad är vad det är!


Å förbannad är jag också!!!!  Jag önskar att människor runt kunde upptäcka att en viss människa inte är så jävla duktig å riktig utan utan i grunden är jävulst ego, denna människa kanske inte har helt rätten på sin sida när det verkligen gäller men det kommer väl inte att hända (att folk runt ska se) för alla ska hålla denne om ryggen och till saken hör att dom då sviker dom viktigaste!!!!! Inga namn nämda men dom som känner mig vet nog kanske vem å vad jag pratar om! Fy fan va less jag är på denna dynga!!!!


Så jag säger GLAD jävla VALBORG på er alla!

Av Marie - 29 april 2011 21:17

Lite ensam tid med min underbara son!


  Älskar att vara vid vatten helt enkelt underbart.

Av Marie - 28 april 2011 11:30

Jamen dåså...en ny dag med nya utmaningar så som en tripp till Sundsvalls sjukhus för träff med logopeden...å hela familjen ska tränga in oss i den så kallade bilen..å bara för det så kommer det väl bli apvarmt ute......men jag klagar inte såå skönt att värmen åter är här så som grönskan å fågel kvittret...bara så J...A skönt!!!!!



Av Marie - 28 april 2011 09:09

Äntligen är våren här och man kan ut i trädgården å pyssla... har byggt en kompost å fixat till mindre pallkragar som jag ska så lite sallad å andra grönsaker i....å  troligen blir det ett lite potatisland oxå....


Jag är nybörjare men jag älskar verkligen att påta i min trädgård! I år ska jag försöka få mina barn med mig...dom ska få en egen lite hörna å så på....


Men nog om det nu ska vi ta å gå ut lite innan va ska åka till sundsvall!!!



Hoppas ni får en lika solig dag som vi!!!


Av Marie - 26 april 2011 10:10

Helt orkeslös....de e ju sjukt hur trött man kan va..men det är ju bara å bita ihop för påsklovet är här å mina stora barn är äntligen hos mig!


Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag bara ta det lungt kanske å mysa....jag hoppas att jag får lite energi tillbaka efter lunchen och att vädret håller i sig för då blir det kanske en promis till parken eller kanske bara ner i tuben vi får väl se hur det blir....


ha en bra dag det ska jag pröva att ha..

Av Marie - 21 april 2011 08:09

Är lite halv taskig på att uppdatera mig!  Men vad gör det jag skriver ju iallafall ibland de är väl bättre än inte alls 

Jag och Basse har redan varit till Vemdalen å stannat en vecka men inte räcker väl det...vi ska dit i morgon igen....har ju köpt spadar till snöskottartävlingen så den vill ju inte missa  men sen hur länge vi stannar i vemdalen återstår att se...



Nu idag så har Matte å Basse åkt till Ånge för att skaffa två nya sommardäck å själv så tvättar jag kläder, å äter frukos men ska snart ta mig en kopp te...egentligen ingen favvo men envis som jag e så...ska jag göra slut på bläbet( som Basse skulle säga) 

Sen blir det till att tömma å sen fylla diskmaskinen, köra igång den å till sist packa de lilla vi ska ha till vemdalen...

Skulle tro att Bassas vill vara ute en sväng innan vi far så det måste vi oxå...sen har jag lovat honom å höra om Thor(grann pojken) e hemma å vill leka.....men jag har ett svagt minne att han går på dagis idag...men vi får se..

Nä nu måste jag sätta igång så ja blir klar nån gång.....


Hare gott för det ska jag!







 

Av Marie - 6 april 2011 12:52


Något som gör mig lycklig är att se mina barn vara glad å lyckliga!



   

Av Marie - 5 april 2011 14:11

Idag är jag bara sjukt trött undrar om jag har dåligt blodväde el järnvärde el va fan det heter.....men men känns inte så passande nu när ja e själv me Basse om dagarna fast de lär ju gå det med....lär ju gå över tids nog ändå;) (hoppas jag)...


Undra vad jag ska försöka hitta på med han idag då....baka kanske????


Till helgen kanske man tar grabben med sig till Vemdalen å stannar där en vecka...då kanske man kan klämma in ett utvecklingsamtal då..hmmm måste nog kolla om det går:)


Nu ska ja mysa me killen lite han tittar på film....än så länge;)

Presentation


I'm a mother of four awesome kids in the age of 13, 12, 7 and 3, two girls and two boys.
I myself is 33 here in sep.
I'm married seen two years back...
I got my ADHD diagnos in the spring at 2009 it been a journey that's not over yet..I still learning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards