Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

Åååå nej....

Av Marie - 18 januari 2012 09:58

Idag blev jag väckt av Basse för han hade ont i magen...de första som ja kom att tänka på att hade nån förstoppning för precis som mig och storasyster Johanna så har han "hård mage" alltså han e jätte hård i magen...så jag ringde dagis och sa att han fick va hemma idag och ta de lungt då han hade ont i magen....ringde BVC för att höra med dom om jag kunde ge han lakulos och hur mycket...medans ja står där och diskuterar hur mycket ja kan ge han så kommer han i från vardagsummet och fontänspyr framför mig.......iiuuu!! Till bvc säger ja att jag nog inte behöve ge honom nå för magen då jag starkt misstänker att han har magsjuka.....hon skrattar lite och håller med....


Just nu sitter killen i soffan och tittar på Lilla kycklingen medans febern är på ingång....stackars liten!!!!


Det var meningen att vi skulle hämta Johnna och Mikael på fredag men jag tror vi måste vänta med det har ingen lust att dom ska bli smittade dom oxå....  Och på lördag var de tänkt att vi skulle ha ett litet kalas för Mikael som fyller nio på fredan...men men vad gör man....


Och med min tur kommer säkert jag oxå åka på magsjuka nu! Enda gångerna jag kommer ihåg att jag någonsin haft magsjuka är när jag varit gravid eller strax efetr en.....så bara för det räknar jag med att jag kommer få magsjukan....jag hoppas bara att Matte hinner hem innan med tanke på att jag är själv med Basse....men men det lär väl visa sig hur det blir...


Nu ska ja gå å ta hand om min lilla sjukling!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 8 juli 2015 20:15

I dag har man gymmat för första gången! Så underbart gött kan jag tala om...imorgon ska vi dit och träna igen! Fan värt alla pengar i världen...måste börja komma i form så kroppen kanske håller sig friskare och kanske minde med denna värk som jag h...

Av Marie - 8 juli 2015 09:00

I dag ska jag och min bästa vän Maria testa att börja gymma...det ska bli intressant och roligt att pröva på jag hoppas att det ska vara nått som jag gillar för jag måste börja ta hand om min kropp bättre vill inte ha en till Vinter som i fjol när ja...

Av Marie - 30 juni 2015 03:13

Hejsan....där ute i natten...Här ligger jag i sängen och kan FAN inte sova...eller rättare sagt jag tog mina sömnhormoner (Circadin) i vanlig tid me  det tog ovanligt lång tid för dom att verka denna gång...men efter att par timmar lyckas jag slumra ...

Av Marie - 23 juni 2015 23:38

I haven't wrote anything for quite a while now...more like 3 years....shame om me!! But now I'm back!! With a lot of news good and bad! But today I'm just letting you know that I'm back...back in business..lol Hope you have a awesome day/evening/nigh...

Av Marie - 6 februari 2012 14:19

            

Presentation


I'm a mother of four awesome kids in the age of 13, 12, 7 and 3, two girls and two boys.
I myself is 33 here in sep.
I'm married seen two years back...
I got my ADHD diagnos in the spring at 2009 it been a journey that's not over yet..I still learning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards